سارا جهانیسارا جهانی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سارا مامان بابا

سارا آدم برفی می سازه

1391/10/11 18:29
نویسنده : بابای سارا
460 بازدید
اشتراک گذاری

اين بار ٣ تا عكس زمستوني از سارا مي ذارم.عكس اول سارا يه آدم برفه درست مي كنه به اين بزرگي.خب بچه ام سردش بود و امكانات نداشت و اسه همين چشم آدم برفيش رو دونه گل و دماغش رو با شاخه و دهنش رو با برگ درخت درست كرد .خيلي هم قشنگ شده.من هم اصلا كمكش نكردم.

سارا يه آدم برفي جلوي مهدكودك درست كرده اين هوا!!!

يه روز برفي مامان سارا نبود و رفته بود ماموريت .من و سارا هم رفتيم اطراف تهران،نمي گم  كجا رفتيم .واي چه برفي مي باريد.سارا اومد پايين و اين هوا برف رو برداشت كه بابا رو بزنه اما عجب گوله برفي بود هنوز يادم مياد خنده ام مي گيره.چه حرصي داشت كه به من بزنه بچه من باباتم.از عكسش معلومه كه چقدر از دست من عصباني بود و مي خواد من رو برفي كنه.من كه فرار كردم.

 سارا اين همه برف رو مي خواد به بابا بزنه!

 

خب چه فكر كردين اگه امكانات باشه دخترم آدم برفي درست مي كند از خودش بزرگتر.امكاناتي مثل بابا جون و دايي و زن دايي و شوهر خاله و خاله.البته نبايد فراموش كرد كه بابا و مامان هم نقش دارند.

برف عيد سال 90

البته فكر كنم امسال آدم برفي بزرگتري بتونه درست كنه چون انگار بر تعداد امكانات (شوهر خاله) اضافه خواهد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
11 دی 91 18:16
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
سارا
14 تیر 92 10:31
ساراجون خوش بختیم اسم مامان من هم سمیه