سارا جهانیسارا جهانی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سارا مامان بابا

کلاس زبان

1390/4/13 12:34
نویسنده : بابای سارا
579 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که سارای ما توی مهد کودک به کلاس زبان می ره و کلماتی رو یاد گرفته و تکرار می کنه و مثلا یاد گرفته که به ماشین می گن car یا سلام کردن حالت چطوره ،من خوبم و همچنین اسمش رو به زبان انگلیسی می گه.دیروز از مهد گفتند که باید براش کتاب بخرید که متاسفانه خود مهد کتابش رو تموم کرده بود و باید به سراغ کتابخونه ها  می رفتیم.حدود ساعت ۷بعد از ظهر برای خرید به نزدیک ترین کتابخونه توی خیابان شریعتی رفتیم که موجود نداشت و آدرس جای دیگه رو داد واون هم نداشت و این داستان ادامه داشت تا به انتهای شریعتی رسیدیم ولی هنوز سارا با اشتیاق و عجله از ماشین پیاده می شد و به کتابفروشی می رفت و درحالی که می گفت اینجا هم نداشت بر می گشت .تا اینکه روبروی پارک نیاوران یه کتاب شهر بود واین کتاب را گرفتیم وسارا با شادی وارد ماشین شد و گفت بابای کباب زبانم رو گرفتم گفتم چی بابای گفت book گفتم بله بچه ام یه قدم از من جلوتره.تا خونه سی دی گوش کرد و به عکس های کتابش ببخشید book اش نگاه کرد با مادرش کلماتی که بلد بود رو تکرار می کرد و هرچه رو نمی دونست می گفت چی؟ یعنی بلد نیستم.با ذوق و شوق کتاب ها توی بغلش بود تا به خونه رسیدیم.در ضمن می گفت برم مهد کودک و به راحیل و هلنا بگم من کباب زبان دارم .برام جالب بود فارسیش رو اشتباه می گفت ولی انگلیسیش رو درست می گفت.صبح هم به روایت مامان سمیه وقتی از خواب بیدار شد بعد hello , good mornig سراغ کتاب زبانش رفت و توی مهد به همه اطلاع داد که من کباب زبان گرفتم.امروز خیلی حرف واسه گفتن داره.چون قراره کلی پز بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضا
6 مرداد 90 8:10
salam. khoda baratoon hefzesh kone. panize baba ham az akhare in mah mire ENGLISH CLASS.