سارا جهانیسارا جهانی، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سارا مامان بابا

آدم برفی

1391/1/22 13:28
نویسنده : بابای سارا
242 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها به هرجا سر می زنیم یه سفیدی زیبایی می بینیم.توی این مریضی و سرما هم سارا عشق درست کردن آدم برفی پیدا کرده ولی هنوز موقعیت مناسب از نظر حجم برف ایجاد نشده که بتونم یه آدم برفی با هاش درست کنم تا ببینم این بار که از صبح برف می باره شاید بشه. بعد از ظهر روز برفی وقتی رفتم دنبالش مهدکودک از در مهد که بیرون اومد با خوشحالی جیغ زد برف بابا بریم ادم برفی درست کنیم.دست کشم کو.با تمام وجود خواستم منصرفش کنم ولی موفق نشدم و به سمت منطقه باز جلوی مهد رفت و شروع به درست کردن آدم برفی با اون دستهای کوچک کرد.برف رو بر می داشت و روی هم می زاشت و با دقت اون رو مرتب می کرد تا شکل ادم برفی رو بگیره.با اینکه دستش سرد شده بود هنوز داشت برف می آورد و من با لبخند به این تلاش کودکانه نگاه می کردم و نگران سرماخوردنش نبودم چون دخترم شاد بود و در انجام کارش جدی بود.دیگه سردش شده بود که گفت بابا برام درستش می کنی و من به سرعت یه ادم برفی کوچک براش درست کردم و اون سرش رو گذاشت و گفت حالا بریم برای مامان تعریف کنیم.البته قبلش باید خوراکی برایش بخرم.روز خوبی بود خیلی خندیدیم.

دیشب بازی انگشت دوم همون انگشت قلقلک رو با هم بازی کردیم . یک ساعتی من و اون با هم قلقلک بازی کردیم و حسابی خندیدیم .امروز که به هفته قبل فکر می کنم می گم خدایا چی می شد بچه ها هیچ وقت مریض نمی شدند .خدایا هیچ بچه ای رو مریض نکن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)